dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Mikulenčáková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:37Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:37Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51320
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je věnována postojům generace mileniálů vůči environmentální odpovědnosti firem, v této práci konkrétně firmy JYSK. Cílem bylo identifikování postoje mileniálů k environmentální odpovědnosti firem, zda je environmentální odpovědnost pro ně důležitá a esenciální a zdali vyhledávají tyto aktivity u svých oblíbených značek, obchodníků a firem, či je to pro ně pouhý marketingový fakt, na který neberou ohled. Teoretická část je věnována pozadí společenské odpovědnosti firem, zejména jaké normy jsou v rámci CSR dostupné a pak je také rozebrána teorie zeleného marketingu a jeho strategie. V další kapitole teoretické části je charakterizována generace mileniálů a poslední kapitola patří metodice. Praktická část již rozebírá environmentální aktivity JYSK a porovnává je s environmentálními aktivitami IKEA. Marketingový výzkum v této práci je rozdělen na část kvalitativní a kvantitativní. Východiska z praktické části jsou úvodní kapitolou projektové části, kde jsou nastíněny hlavní nedostatky environmentálních aktivit a jejich následného komunikování firmou JYSK směrem k zákazníkům. Projektová část obsahuje také návrhy na rozšíření environmentálních aktivit a návrhy na jejich komunikaci směrem k zákazníkům. |
|
dc.format |
104 s. (158 731 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
JYSK
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
environmentální odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
environmentální aktivity
|
cs |
dc.subject |
mileniálové
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
JYSK
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
environmental responsibility
|
en |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.subject |
environmental activities
|
en |
dc.subject |
millennials
|
en |
dc.title |
Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
Millennial Generation Attitudes to Environmental Responsibility of a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is devoted to the attitudes of the generation of millennials towards the environmental responsibility of companies, in this work specifically the company JYSK. The aim was to identify the attitudes of millennials to corporate environmental responsibility, whether environmental responsibility is important and essential for them and whether they seek these activities from their favorite brands, dealers and companies, or whether it is just a marketing fact for them they do not take into account. The theoretical part is devoted to the background of corporate social responsibility, especially what standards are available in CSR and then the theory of green marketing and its strategy is also discussed. The next chapter of the theoretical part characterizes the generation of millennials and the last chapter belongs to the methodology. The practical part already analyzes JYSK's environmental activities and compares them with IKEA's environmental activities. Marketing research in this work is divided into qualitative and quantitative part. The starting points from the practical part are the introductory chapter of the project part, which outlines the main shortcomings of environmental activities and their subsequent communication by JYSK towards customers. The project part also contains proposals for the expansion of environmental activities and proposals for their communication towards customers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62240
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|