Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu
Author: Procházková, Vendula
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií e-shopu Zalando. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti online komunikace, reklamních kampaní, marketingové komunikace na internetu, e-shopů a e-commerce. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je metodou focus group společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak na zákazníky tohoto e-shopu působí jeho komunikace nejen na sociálních sítích, ale i v televizi a celkově na internetu. Jak tuto značku vnímají a jak si stojí v boji s konkurencí. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení, jak vylepšit komunikační strategii pomocí dílčích kroků v rámci současných trendů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51337
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62647


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2022_dp.pdf 2.549Mb PDF View/Open None
procházková_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
procházková_2022_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account