Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Burdikov, Michajil
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:39Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:39Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51352
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotografa (autora práce) na Instagramu. Cílem práce je přizpůsobení sdíleného obsahu a komunikace pro platící klienty, kteří dané fotografické služby využívají, a to na základě realizovaných rozhovorů s doporučením odpovídajícího postupu. Teoretická část definuje základní marketingové pojmy, předkládá podnikatelské strategie a možnosti fotografické služby v kontinuitě se zvolenou metodikou a cílem práce. Praktická část se věnuje dosavadní komunikaci fotografa, analyzuje výsledky dotazníkového šetření a interpretuje rozhovory s vybranými klienty, na jejichž základě jsou v závěru práce předloženy nejvhodnější body postupu vedoucí k doporučené úpravě profilu. |
|
dc.format |
79 s. (93 740 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
fotografické služby
|
cs |
dc.subject |
fotograf
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
podnikatelská strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
photographic services
|
en |
dc.subject |
photographer
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
business strategy
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Photography Service Provider on Instagram |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication of a photographer (the author of the thesis) on Instagram. The aim of the thesis is to tailor the shared content and communication for paying clients who use photography services, based on interviews and then recommending steps. In the theoretical part, the basic marketing concepts, business strategies as well as photography services were defined with the chosen methodology and objective of the thesis. The practical part focused on the photographer's communication to date, analyzed the questionnaire survey and interpreted interviews with selected clients, based on which, at the end of the thesis, the most appropriate points for profile customization were recommended. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62626
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account