Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Burdikov, Michajil
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51352
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotografa (autora práce) na Instagramu. Cílem práce je přizpůsobení sdíleného obsahu a komunikace pro platící klienty, kteří dané fotografické služby využívají, a to na základě realizovaných rozhovorů s doporučením odpovídajícího postupu. Teoretická část definuje základní marketingové pojmy, předkládá podnikatelské strategie a možnosti fotografické služby v kontinuitě se zvolenou metodikou a cílem práce. Praktická část se věnuje dosavadní komunikaci fotografa, analyzuje výsledky dotazníkového šetření a interpretuje rozhovory s vybranými klienty, na jejichž základě jsou v závěru práce předloženy nejvhodnější body postupu vedoucí k doporučené úpravě profilu.
dc.format 79 s. (93 740 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject fotografické služby cs
dc.subject fotograf cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject podnikatelská strategie cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject photographic services en
dc.subject photographer en
dc.subject Instagram en
dc.subject social networks en
dc.subject business strategy en
dc.title Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu
dc.title.alternative Marketing Communication of a Photography Service Provider on Instagram
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communication of a photographer (the author of the thesis) on Instagram. The aim of the thesis is to tailor the shared content and communication for paying clients who use photography services, based on interviews and then recommending steps. In the theoretical part, the basic marketing concepts, business strategies as well as photography services were defined with the chosen methodology and objective of the thesis. The practical part focused on the photographer's communication to date, analyzed the questionnaire survey and interpreted interviews with selected clients, based on which, at the end of the thesis, the most appropriate points for profile customization were recommended.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62626
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
burdikov_2022_dp.pdf 5.358Mb PDF View/Open None
burdikov_2022_op.doc 141Kb Unknown View/Open None
burdikov_2022_vp.doc 119.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account