Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Dabergerová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:40Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51385
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se přístupem studentů k evaluaci v bakalářských pracích aplikačního typu. Teoretická část pojednává o profesní přípravě budoucích učitelů, včetně reflektivních strategií. Empirická část popisuje metodologii a postup kvantitativně orientovaného výzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jak studenti bakalářského studijního programu Učitelství pro mateřské školy evaluují bakalářské práce aplikačního typu. Pro tyto účely byla využita kvantitativní obsahová analýza jako hlavní výzkumná metoda. Doplňkem obsahové analýzy byl škálový dotazník zaměřený na postoje studentů a absolventů k sebehodnocení. |
|
dc.format |
79 s. (106 069 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
bakalářská práce aplikačního typu
|
cs |
dc.subject |
pregraduální příprava učitele
|
cs |
dc.subject |
profil absolventa
|
cs |
dc.subject |
reflektivní strategie učitele
|
cs |
dc.subject |
sebereflektivní dovednost
|
cs |
dc.subject |
application type bachelor thesis
|
en |
dc.subject |
professional training future teacher
|
en |
dc.subject |
graduate profile
|
en |
dc.subject |
teacher´s reflective strategy
|
en |
dc.subject |
self-reflective skill
|
en |
dc.title |
Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Evaluation Strategies in Application Type of Student´s Bachelor Theses in Preschool Teacher Training Study Programme |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis has a theoretical-empirical character. It focuses on the approach of students to the evaluation in bachelor´s theses of application type. The theoretical part describes the professional training of future teachers, including reflective strategies. The empirical part then describes the methodology and procedure of quantitatively oriented research. The aim of the thesis was to find out how students of the bachelor´s Preschool Teacher Training Study Programme evaluate bachelor´s theses of the application type. For these purposes quantitative content analysis was used as the main research method. The content analysis was supplemented by a scale questionnaire, focused on the attitudes of students and graduates to self-assessment. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60156
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account