dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kopeček, Zbyněk
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:44Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51481
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá tématem vakcíny proti Covid-19 v kontextu manipulace a argumentačních faulů, využívaných odpůrci očkování, kteří dokázali získat velký mediální prostor na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje krizové komunikaci, jednotlivým manipulativním technikám, argumentačním faulům a nejčastějším mýtům ohledně virusu, který je v poslední částí také základně popsán. Praktická část analyzuje obsah příspěvků proti očkování s největším dosahem a hledá jednotlivé manipulativní techniky. V druhé části jsou provedeny polostrukturované rozhovory na téma očkování, které doplňuje ukázka příspěvků, ve kterých jsou použity prvky s manipulativní rétorikou, zjištěnou v obsahové analýze, podporující však očkování. |
|
dc.format |
68 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
manipulace
|
cs |
dc.subject |
Covid-19
|
cs |
dc.subject |
očkování
|
cs |
dc.subject |
argumentační faul
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
manipulation
|
en |
dc.subject |
Covid-19
|
en |
dc.subject |
vaccination
|
en |
dc.subject |
argumentation foul
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19 |
|
dc.title.alternative |
Influence of Marketing and Manipulation on Vaccination Against Covid 19 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is about the topic of the Covid-19 vaccine in context of manipulation and argumentative fouls used by objectors of vaccination who were abble to gain a large media space on social networks. The theoretical part is devoted to crisis communication, manipulative techniques, argumentative fouls and the most common myths about the virus, which is also basically described in the last part. The practical part analyses the content of the anti-vaccination posts with the greatest impact and looks for individual manipulative techniques. In the second part, a semi-structured interviews on the topic of vaccination are conducted, which is complemented by a sample of posts that use elements with manipulative rhetoric, identified in the content analysis, but supporting vaccination. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62595
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|