Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Barošová, Sára
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51643
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu. Praktická část je věnována analýze značky Footshop, která je provedena na základech stanovených v teoretické části a následně je podpořena marketingovým výzkumem. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou na konci práce vyvozeny závěry a případná doporučení.
dc.format 73 s. (97 003 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject esence značky cs
dc.subject osobnost značky cs
dc.subject branding cs
dc.subject archetypy cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Footshop cs
dc.subject brand en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand value en
dc.subject brand essence en
dc.subject brand personality en
dc.subject branding en
dc.subject archetypes en
dc.subject event marketing en
dc.subject Footshop en
dc.title Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
dc.title.alternative Event Marketing as a Brand Building Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the issue of event marketing as a tool for branding a brand. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are necessary for understanding the practical part of the thesis. In this part the basic concepts related to brand as a brand are described, also the issue of branding and event marketing is introduced. The practical part is devoted to the analysis of the Footshop brand, which is carried out on the basis of the foundations established in the theoretical part and is subsequently supported by marketing research. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the results obtained from the quantitative research conducted in the form of a questionnaire survey. Based on these results, conclusions and possible recommendations are drawn at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62622
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
barošová_2022_dp.pdf 8.706Mb PDF View/Open None
barošová_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
barošová_2022_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account