Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Barošová, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:50Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:50Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51643
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu. Praktická část je věnována analýze značky Footshop, která je provedena na základech stanovených v teoretické části a následně je podpořena marketingovým výzkumem. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou na konci práce vyvozeny závěry a případná doporučení. |
|
dc.format |
73 s. (97 003 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
esence značky
|
cs |
dc.subject |
osobnost značky
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
archetypy
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Footshop
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
brand value
|
en |
dc.subject |
brand essence
|
en |
dc.subject |
brand personality
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
archetypes
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
Footshop
|
en |
dc.title |
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing as a Brand Building Tool |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing as a tool for branding a brand. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are necessary for understanding the practical part of the thesis. In this part the basic concepts related to brand as a brand are described, also the issue of branding and event marketing is introduced. The practical part is devoted to the analysis of the Footshop brand, which is carried out on the basis of the foundations established in the theoretical part and is subsequently supported by marketing research. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the results obtained from the quantitative research conducted in the form of a questionnaire survey. Based on these results, conclusions and possible recommendations are drawn at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62622
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account