Nástroje interní komunikace ve firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nástroje interní komunikace ve firmě |
Author: |
Procházková, Veronika
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s.r.o. a komunikační kanály, které jsou ve firmě využívány. Dále je v praktické části využit kvalitativní a kvantitativní výzkum. Na základě všech zpracovaných dat je následně provedeno zodpovězení výzkumných otázek a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51710
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
62648
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account