Nástroje interní komunikace ve firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51710
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s.r.o. a komunikační kanály, které jsou ve firmě využívány. Dále je v praktické části využit kvalitativní a kvantitativní výzkum. Na základě všech zpracovaných dat je následně provedeno zodpovězení výzkumných otázek a doporučení. |
|
dc.format |
70 s. (85481 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
company culture
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.title |
Nástroje interní komunikace ve firmě |
|
dc.title.alternative |
Internal Communications Tools in a Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor thesis is internal communication tools in the company. For the purpose of this thesis, the company BOSCH DIESEL s.r.o. based in Jihlava was selected. The theoretical part deals with the concepts of internal communication, corporate culture, public relations, internal communication tools and marketing research, which are used to understand the practical part of this thesis. At the beginning of the practical part, the company BOSCH DISEL s.r.o. and the communication channels used in the company are described. Furthermore, qualitative and quantitative research is used in the practical part. Based on all the processed data, the research questions and recommendations are then answered. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62648
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account