Nástroje interní komunikace ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje interní komunikace ve firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Procházková, Veronika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51710
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s.r.o. a komunikační kanály, které jsou ve firmě využívány. Dále je v praktické části využit kvalitativní a kvantitativní výzkum. Na základě všech zpracovaných dat je následně provedeno zodpovězení výzkumných otázek a doporučení.
dc.format 70 s. (85481 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject internal communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication en
dc.subject public relations en
dc.subject company culture en
dc.subject communication channels en
dc.subject communication tools en
dc.title Nástroje interní komunikace ve firmě
dc.title.alternative Internal Communications Tools in a Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is internal communication tools in the company. For the purpose of this thesis, the company BOSCH DIESEL s.r.o. based in Jihlava was selected. The theoretical part deals with the concepts of internal communication, corporate culture, public relations, internal communication tools and marketing research, which are used to understand the practical part of this thesis. At the beginning of the practical part, the company BOSCH DISEL s.r.o. and the communication channels used in the company are described. Furthermore, qualitative and quantitative research is used in the practical part. Based on all the processed data, the research questions and recommendations are then answered.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62648
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2022_dp.pdf 1.369Mb PDF View/Open None
procházková_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
procházková_2022_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account