dc.contributor.advisor |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.contributor.author |
Měrková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:54Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51720
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. Tato metoda je využívána v rámci široké cílové skupiny, zahrnuje snad všechny věkové kategorie a cílí na individuální potřeby jedinců. Metoda se soustředí na podporu individuálního potenciálu dětí a na jejich maximální rozvoj. Teoretická část práce je zaměřena na sumarizování poznatků o metodě v souvislosti se specifiky kognitivního vývoje dětí předškolního věku. Praktická část se zabývá kvalitativně orientovaným výzkumem realizovaným prostřednictvím interview s učitelkami mateřských škol. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty výsledky analýzy využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. |
|
dc.format |
65 s. (105 733 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reuven Feuerstein
|
cs |
dc.subject |
metoda instrumentálního obohacování
|
cs |
dc.subject |
strukturální kognitivní modifikovatelnost
|
cs |
dc.subject |
kognitivní funkce
|
cs |
dc.subject |
zkušenost zprostředkovaného učení
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Reuven Feuerstein
|
en |
dc.subject |
Instrumental Enrichment Method
|
en |
dc.subject |
Structural Cognitive Modifiability
|
en |
dc.subject |
Cognitive function
|
en |
dc.subject |
Mediated Learning Experience
|
en |
dc.subject |
Preschool education
|
en |
dc.title |
Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the using of Feuerstein Instrumental Enrichment in Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jelénková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of the use of Feuerstein's method of instrumental enrichment in preschool education. This method is used within a wide target group, it includes perhaps all age categories and goals for the individual needs of individuals. The method focuses on supporting the individual potential of children and their maximum development. The theoretical part of the work is focused on summarizing knowledge about the method in connection with the specifics of cognitive development of preschool children. The practical part deals with qualitatively oriented research carried out through interviews with kindergarten teachers.The conclusion of this bachelor thesis summarizes the results of the analysis of the use of Feuerstein's method of instrumental enrichment in preschool education. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60243
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|