Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store

Show full item record

No preview available
Title: Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store
Author: Bartl, Michal
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá komunikací značky Urban Store s.r.o. na sociálních sítí a také mírou efektivity, kterou tyto sítě mají na současné či potenciální zákazníky společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s marketingovou komunikací. Dále uvede příklady sociálních sítí užívané společností Urban Store, rozebere konkurenční prostředí firmy a zaměří se také na metodiku výzkumu. Praktická část představí značku Urban Store od počátků do současnosti a zanalyzuje komunikaci společnosti na sociálních sítích. K tomu bude sloužit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem této práce je zjistit, zda se společnost Urban Store dostala do povědomí svých zákazníků prostřednictvím jejich sociálních sítí, a pokud ano, nastínit dle získaných poznatků z kvantitativního výzkumu vhodný typ obsahu na sociálních sítích odpovídající zákaznickým požadavkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51744
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 62577


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bartl_2022_dp.pdf 1.387Mb PDF View/Open None
bartl_2022_op.doc 358.5Kb Unknown View/Open None
bartl_2022_vp.doc 98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account