Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Bartl, Michal
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:55Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:55Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51744
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá komunikací značky Urban Store s.r.o. na sociálních sítí a také mírou efektivity, kterou tyto sítě mají na současné či potenciální zákazníky společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s marketingovou komunikací. Dále uvede příklady sociálních sítí užívané společností Urban Store, rozebere konkurenční prostředí firmy a zaměří se také na metodiku výzkumu. Praktická část představí značku Urban Store od počátků do současnosti a zanalyzuje komunikaci společnosti na sociálních sítích. K tomu bude sloužit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem této práce je zjistit, zda se společnost Urban Store dostala do povědomí svých zákazníků prostřednictvím jejich sociálních sítí, a pokud ano, nastínit dle získaných poznatků z kvantitativního výzkumu vhodný typ obsahu na sociálních sítích odpovídající zákaznickým požadavkům.
dc.format 68 s (103 801 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject módní průmysl cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing on social networks en
dc.subject social networks en
dc.subject fashion industry en
dc.title Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store
dc.title.alternative The Role of Social Networks in the Communication of the Urban Store Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the communication of the brand Urban Store s.r.o. on social networks and also the degree of efficiency that these networks have on current or potential customers of the company. The theoretical part discusses the concepts associated with marketing communication. He will also give examples of social networks used by Urban Store, analyze the company's competitive environment and also focus on research methodology. The practical part introduces the Urban Store brand from the beginning to the present and analyzes the company's communication on social networks. Quantitative research in the form of a questionnaire survey will be used for this purpose. The aim of this work is to find out whether the company Urban Store has become known to its customers through their social networks, and if so, to outline the appropriate type of content on social networks corresponding to customer requirements according to the knowledge gained from quantitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62577
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
bartl_2022_dp.pdf 1.387Mb PDF View/Open None
bartl_2022_op.doc 358.5Kb Unknown View/Open None
bartl_2022_vp.doc 98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account