Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bartl, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:55Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:55Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51744
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací značky Urban Store s.r.o. na sociálních sítí a také mírou efektivity, kterou tyto sítě mají na současné či potenciální zákazníky společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s marketingovou komunikací. Dále uvede příklady sociálních sítí užívané společností Urban Store, rozebere konkurenční prostředí firmy a zaměří se také na metodiku výzkumu. Praktická část představí značku Urban Store od počátků do současnosti a zanalyzuje komunikaci společnosti na sociálních sítích. K tomu bude sloužit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem této práce je zjistit, zda se společnost Urban Store dostala do povědomí svých zákazníků prostřednictvím jejich sociálních sítí, a pokud ano, nastínit dle získaných poznatků z kvantitativního výzkumu vhodný typ obsahu na sociálních sítích odpovídající zákaznickým požadavkům. |
|
dc.format |
68 s (103 801 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
módní průmysl
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing on social networks
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
fashion industry
|
en |
dc.title |
Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store |
|
dc.title.alternative |
The Role of Social Networks in the Communication of the Urban Store Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the communication of the brand Urban Store s.r.o. on social networks and also the degree of efficiency that these networks have on current or potential customers of the company. The theoretical part discusses the concepts associated with marketing communication. He will also give examples of social networks used by Urban Store, analyze the company's competitive environment and also focus on research methodology. The practical part introduces the Urban Store brand from the beginning to the present and analyzes the company's communication on social networks. Quantitative research in the form of a questionnaire survey will be used for this purpose. The aim of this work is to find out whether the company Urban Store has become known to its customers through their social networks, and if so, to outline the appropriate type of content on social networks corresponding to customer requirements according to the knowledge gained from quantitative research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62577
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account