Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
Show full item record
No preview available
Title:
|
Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole |
Author: |
Rachůnková, Tereza
|
Advisor: |
Žáková, Iva
|
Abstract:
|
Bakalářské práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se specifickým přístupem učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje výskyt nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti v mateřské škole, učitele mateřské školy a jeho přístup k dětem a integraci dětí s narušenou komunikační schopností do mateřské školy. V praktické části je hlavním cílem zjistit specifika přístupu učitele k dětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru a bylo použito polostrukturované interview. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelek ze Zlínského a Jihomoravského kraje, které měly zkušenost s dítětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření odhalilo přístup učitele k dětem, které měly narušenou komunikační schopnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51840
|
Date:
|
2021-10-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account