Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava

Show full item record

No preview available
Title: Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Author: Fridrich, Petr
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce blíže cílí na téma, které je neodmyslitelnou součástí každodenního života lidí, a sice na téma komunikace. Konkrétně je ústředním tématem dané práce komunikace uvnitř firmy tedy komunikace vnitrofiremní. Právě interní firemní komunikaci lze pro správné fungování každé firmy či společnosti považovat za stěžejní. Jedině včas a vhodně informovaní pracovníci mají ve svou firmu, respektive její vedení, důvěru a jsou k nim loajální. Téma komunikace je v této práci nejprve řešeno v obecné rovině, poté je už blíže zacíleno právě na interní firemní komunikaci. Představen je její úkol, obsah, nástroje, dále jsou zmíněny dopady nefungující vnitrofiremní komunikace, část práce také popisuje interní firemní PR, ale i neformální firemní komunikaci a důvěru zaměstnanců ve firmu. S ohledem na sféru, které se týká praktická část této práce, je rovněž zmíněna oblast médií, kdy jsou zde uvedeny základní pojmy a principy jejich fungování. Praktická část práce se pak již věnuje interní firemní komunikaci v konkrétní regionální televizi. Cílem praktické části je pomocí výzkumného šetření rozklíčovat, jak lidé pohybující se v daném masmédiu vnímají formu a efektivitu nastavené vnitrofiremní komunikace a kde spatřují prostor pro případné zlepšení. Klíčové výsledky výzkumu realizovaného pomocí kvalitativního šetření, a sice polostrukturovaných rozhovorů, jsou zde popsány. Zjištěné skutečnosti mohou být pro daný subjekt podnětným impulsem k nastavení odpovídající vnitrofiremní komunikace, využití vhodných komunikačních kanálů, a zároveň také ukotvení efektivní vnitrofiremní komunikace do běžné firemní praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52045
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62585


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fridrich_2022_dp.pdf 2.947Mb PDF View/Open None
fridrich_2022_op.doc 359Kb Unknown View/Open None
fridrich_2022_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account