Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Author: Fábry, Sára
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem diplomové práce je návrh vhodné komunikační strategie pro kuchařku Zhubni v kuchyni, která vychází z instagramového profilu se stejným názvem. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky, a to online marketing, influencer marketing, komunikační strategie, komunikační nástroje, budování osobního brandu a také metodologie práce. Praktická část se věnuje představení osobní značky a charakteristice produktu, který je uváděn na trh, a také vybraným analýzám, jako je například SWOT analýza nebo analýza konkurence. V této části je zahrnuto také kvalitativní a kvantitativní výzkumné šetření. Na základě tohoto šetření a vypracovaných analýz jsou zpracovány cílové skupiny pro komunikační strategii. V projektové části je pak vypracovaná komunikační strategie pro uvedení kuchařky na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52046
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62144


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fábry_2022_dp.pdf 6.606Mb PDF View/Open None
fábry_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
fábry_2022_vp.doc 107Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account