Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s
Author: Borák, Martin
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické části jsou za pomocí literární rešerše stanovena teoretická východiska marketingové komunikace a neziskových organizací důležitá pro navazující praktickou část. V analytické části práce je analyzován současný stav marketingové komunikace spolku za pomocí popisné analýzy, benchmarkingu, SWOT analýzy či kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky z analytické části jsou společně s poznatky z teoretické části využity jako východiska pro vytvoření projektu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52610
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
borák_2022_dp.pdf 5.555Mb PDF View/Open None
borák_2022_op.docx 41.30Kb Unknown View/Open None
borák_2022_vp.docx 49.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account