Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s |
Author: |
Borák, Martin
|
Advisor: |
Barešová, Petra
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické části jsou za pomocí literární rešerše stanovena teoretická východiska marketingové komunikace a neziskových organizací důležitá pro navazující praktickou část. V analytické části práce je analyzován současný stav marketingové komunikace spolku za pomocí popisné analýzy, benchmarkingu, SWOT analýzy či kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky z analytické části jsou společně s poznatky z teoretické části využity jako východiska pro vytvoření projektu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52610
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account