Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Borák, Martin
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:09Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:09Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52610
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické části jsou za pomocí literární rešerše stanovena teoretická východiska marketingové komunikace a neziskových organizací důležitá pro navazující praktickou část. V analytické části práce je analyzován současný stav marketingové komunikace spolku za pomocí popisné analýzy, benchmarkingu, SWOT analýzy či kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky z analytické části jsou společně s poznatky z teoretické části využity jako východiska pro vytvoření projektu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 115
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject florbal cs
dc.subject obec Kozlovice cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject non-profit organisation en
dc.subject floorball en
dc.subject the village of Kozlovice en
dc.title Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s
dc.title.alternative Marketing Communication Project of the Association Floorball Club Kozlovice, z.s
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-09-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on improvement of the current status of marketing communication of the Floorball Club Kozlovice, z.s. and it´s aim is to create a project leading to the public awareness raising of the club´s activity in the village of Kozlovice. The diploma thesis is composed of a theoretical and a practical part, while the practical part is further divided into an analytical part and a project one. The theoretical part determines the theoretical basis of a marketing communication and non-profit organisations. The theoretical part is essential for the following practical part and was obtained by means of literature research. The practical part deals with analysis of the current status of the club´s marketing communication using descriptive analysis, benchmarking, SWOT analysis or qualitative and quantitative marketing research. Results of the analytical part and the findings of the theoretical part are used as a basis for writing the project. The project is put to the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61719
dc.date.submitted 2022-08-05


Files in this item

Files Size Format View Description
borák_2022_dp.pdf 5.555Mb PDF View/Open None
borák_2022_op.docx 41.30Kb Unknown View/Open None
borák_2022_vp.docx 49.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account