Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Borák, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:09Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:09Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52610
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické části jsou za pomocí literární rešerše stanovena teoretická východiska marketingové komunikace a neziskových organizací důležitá pro navazující praktickou část. V analytické části práce je analyzován současný stav marketingové komunikace spolku za pomocí popisné analýzy, benchmarkingu, SWOT analýzy či kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky z analytické části jsou společně s poznatky z teoretické části využity jako východiska pro vytvoření projektu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
115 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
florbal
|
cs |
dc.subject |
obec Kozlovice
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
floorball
|
en |
dc.subject |
the village of Kozlovice
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of the Association Floorball Club Kozlovice, z.s |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-09-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improvement of the current status of marketing communication of the Floorball Club Kozlovice, z.s. and it´s aim is to create a project leading to the public awareness raising of the club´s activity in the village of Kozlovice. The diploma thesis is composed of a theoretical and a practical part, while the practical part is further divided into an analytical part and a project one. The theoretical part determines the theoretical basis of a marketing communication and non-profit organisations. The theoretical part is essential for the following practical part and was obtained by means of literature research. The practical part deals with analysis of the current status of the club´s marketing communication using descriptive analysis, benchmarking, SWOT analysis or qualitative and quantitative marketing research. Results of the analytical part and the findings of the theoretical part are used as a basis for writing the project. The project is put to the time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61719
|
|
dc.date.submitted |
2022-08-05 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account