Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o. |
Author: |
Benčurik, Tomáš
|
Advisor: |
Staňková, Eva
|
Abstract:
|
Podpora prodeje je jedním z hlavních nástrojů marketingové komunikace. Jde o nástroj nemediální propagace, jehož cílem je zvýšení prodeje výrobků a služeb pomocí dodateč-ných podmětů při nákupu. Tím, že reklama zabírá v marketingové komunikaci velký prostor, nabývá i význam podpora prodeje. Výhodou podpory prodeje oproti ostatním ná-strojům je přímá komunikace se spotřebitelem a následná zpětná vazba. Cílem práce je přiblížit informace o prostředcích prodeje z hlediska teoretického i praktického. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5267
|
Date:
|
2008-05-23 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
9732
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account