Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Eva
dc.contributor.author Benčurik, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:49:22Z
dc.date.available 2010-07-16T10:49:22Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5267
dc.description.abstract Podpora prodeje je jedním z hlavních nástrojů marketingové komunikace. Jde o nástroj nemediální propagace, jehož cílem je zvýšení prodeje výrobků a služeb pomocí dodateč-ných podmětů při nákupu. Tím, že reklama zabírá v marketingové komunikaci velký prostor, nabývá i význam podpora prodeje. Výhodou podpory prodeje oproti ostatním ná-strojům je přímá komunikace se spotřebitelem a následná zpětná vazba. Cílem práce je přiblížit informace o prostředcích prodeje z hlediska teoretického i praktického. cs
dc.format 57 s., 7 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3163262 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject Daiwa Health Development s.r.o. cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Sales promotion en
dc.subject Daiwa Health Development Ltd en
dc.title Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o. cs
dc.title.alternative Sales promotion as a significant part of marketing communications in DHD Europe ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fialová, Monika
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated Sales Promotion is one of the main tool of marketing communication. It is a tool non-medial promotion, which aims to increase sales of products and services through additional course when buying. By advertising in the marketing communication occupies a large space, the importance and sales promotion. The advantage of sales promotions compared to other Instruments is direct communication with the consumer and subsequent feedback. The goal of this work is to bring information on the sale of devices in terms of theoretical and practical. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9732
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
benčurik_2008_bp.pdfBlocked 3.016Mb PDF View/Open
benčurik_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
benčurik_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account