Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Najvar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Škovronová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52750
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké mohou být přínosy badatelsky orientované výuky v prostředí mateřské školy. Výzkum se zaměřuje na děti ve věku 3-6 let v mateřské škole, kde se realizovala badatelsky orientovaná výuka. V rámci práce jsou zjišťovány názory učitelky a samotných dětí na tuto výuku. Autorka využila metodu zúčastněného pozorování a strukturovaného rozhovoru. V práci jsou také navrženy doporučení pro další rozvoj badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Tato práce přináší nové poznatky o významu badatelsky orientované výuky pro rozvoj dětí a může být inspirací pro další výzkum v této oblasti. |
|
dc.format |
138 s. (182 023 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
badatelsky orientovaná výuka
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
badatelské aktivity
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
inquiry-based learning
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
research activities
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.title |
Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Inquiry-Based Instruction in the Kindergarten |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janiš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2023-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the benefits of inquiry-based learning in kindergarten. The aim of the thesis is to explore the potential benefits of inquiry-based learning in the kindergarten environment. The research focuses on children aged 3-6 years in kindergarten, where inquiry-based learning was implemented. The opinions of the teacher and the children themselves on this type of learning are also investigated. The author used the method of participant observation and structured interview. The thesis also proposes recommendations for further development of inquiry-based learning in kindergarten. This work provides new insights into the importance of inquiry-based learning for children's development and can serve as inspiration for further research in this area. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
65173
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account