Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice |
Author: |
Bazala, Marek
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice. Cílem práce je zanalyzovat aktuální komunikaci na vybraných sociálních sítích a v off-line komunikaci, rozlišit je a zjistit jaké jsou výdaje používané na komunikaci za účelem lepší komunikace organizace do budoucna za použití rad z bakalářské práce. Vybrané sociální sítě v online komunikaci jsou Facebook a Instagram, dále platforma YouTube a webové stránky organizace. V off-line komunikaci to jsou převážně tištěná média. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část specifikuje pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací, marketingového výzkumu a definuje příspěvkové organizace. Praktická část analyzuje aktuální marketingovou komunikaci Střediska volného času Ivančice na vybraných sociálních sítích a v off-line prostředí. V závěru praktické části jsou formulovány návrhy a doporučení. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, konkrétně osobní rozhovory se zaměstnanci zodpovědnými za správu sociálních sítí a tvorbu multimediálního obsahu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52813
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account