Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Bazala, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52813
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice. Cílem práce je zanalyzovat aktuální komunikaci na vybraných sociálních sítích a v off-line komunikaci, rozlišit je a zjistit jaké jsou výdaje používané na komunikaci za účelem lepší komunikace organizace do budoucna za použití rad z bakalářské práce. Vybrané sociální sítě v online komunikaci jsou Facebook a Instagram, dále platforma YouTube a webové stránky organizace. V off-line komunikaci to jsou převážně tištěná média. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část specifikuje pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací, marketingového výzkumu a definuje příspěvkové organizace. Praktická část analyzuje aktuální marketingovou komunikaci Střediska volného času Ivančice na vybraných sociálních sítích a v off-line prostředí. V závěru praktické části jsou formulovány návrhy a doporučení. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, konkrétně osobní rozhovory se zaměstnanci zodpovědnými za správu sociálních sítí a tvorbu multimediálního obsahu.
dc.format 59 s.(76 707 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Středisko volného času Ivančice cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Středisko volného času Ivančice en
dc.subject contributory organisation en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject qualitative research en
dc.subject social networks en
dc.title Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
dc.title.alternative Marketing Communication of a Contributory Organisation - Středisko volného času Ivančice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the contributory organization Středisko volného času Ivančice. The aim of the thesis is to analyze the current communication on selected social networks and offline communication, to distinguish them and to find out what are the expenses used for communication in order to improve the communication of the organization in the future using the advice from the bachelor thesis. The selected social networks in online communication are Facebook and Instagram, as well as the YouTube platform and the organization's website. In offline communication, it is mostly print media. The thesis is divided into two parts. The theoretical part specifies the concepts of marketing and marketing communications, marketing research and defines contributory organizations. The practical part analyses the current marketing communication of the Leisure Time Centre Ivančice on selected social networks and in the offline environment. The practical part concludes with suggestions and recommendations. For the research, a qualitative method was chosen, namely personal interviews with employees responsible for social network management and multimedia content creation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65748
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bazala_2023_dp.zip 134.0Mb application/zip View/Open None
bazala_2023_op.doc 119Kb Unknown View/Open None
bazala_2023_vp.pdf 193.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account