Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty
Author: Bochníčková, Dominika
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku brandu a jeho vnímání, konkrétně však na vnímání značky ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a nastíněny klíčové studie, které s problematikou souvisí. Jedná se o okruhy jako je brand, branding, prvky značky, firemní identita, positioning, hodnota značky, emoce či lovebrand a teorie lásky. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak je brand ÚMK vnímán mezi mezinárodními studenty magisterského programu Marketing Communications. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jakým způsobem jsou zapojováni do běžného dění na škole a s jakými problémy se během svého studia potýkají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52818
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bochníčková_2023_dp.pdf 1.388Mb PDF View/Open None
bochníčková_2023_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
bochníčková_2023_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account