Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kowalczyková, Wiktoria
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52838
dc.description.abstract Bakalářská práce má za cíl zjistit, jak mladí lidé generace Z vnímají a reagují na problematiku týkající se greenwashingu v módním průmyslu. Teoretická část vysvětluje pojmy spojené s tématem práce, jako jsou: módní průmysl, životní prostředí, udržitelnost, greenwashing a samotné představení generace Z. Praktická část se zaměřuje na představení dvou odlišných fashion značek, které jsou později zmíněny v samotném výzkumu, a tj, v polostrukturovaných rozhovorech s 10 zástupci splňujícími podmínky blíže popsanými v metodice.
dc.format 48 s. (79 172 bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject greenwashing cs
dc.subject módní průmysl cs
dc.subject zelený marketing cs
dc.subject fast fashion cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject greenwashing en
dc.subject fashion industry en
dc.subject green marketing en
dc.subject fast fashion en
dc.subject generation Z en
dc.title Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
dc.title.alternative Greenwashing in the Fashion Industry from the Perspective of Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to find out how young people of generation Z perceive and react to issues related to greenwashing in the fashion industry. The theoretical part explains concepts related to the topic of the thesis such as: fashion industry, environment, sustainability, greenwashing and the introduction of generation Z itself. The practical part focuses on the introduction of two different fashion brands that are later mentioned in the research itself in semi-structured interviews with 10 representatives meeting the conditions detailed in the methodology.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65778
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kowalczyková_2023_dp.pdf 1.071Mb PDF View/Open None
kowalczyková_2023_op.doc 111Kb Unknown View/Open None
kowalczyková_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account