Marketingový plán kreativní platformy The Placee
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Prokeš, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52854
|
|
dc.description.abstract |
Cílem celé práce je vytvořit marketingový plán na konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které je zahrnuta metodika práce, a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový plán a jeho složení. Následně je vysvětlena metodika, ze které vychází praktická část. V samotné praktické části je provedena situační analýza a Porterův model pěti sil. Tato část také obsahuje přístup k marketingové strategii na základě marketingového mixu 4P. Jednotlivá tvrzení jsou opřena o data získaná z dotazníkového a kvalitativního šetření. Poté jsou představena jednotlivá doporučení pro zakladatele platformy The Placee a celá práce je shrnuta v závěru. |
|
dc.format |
90 s. (146 674 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
The Placee
|
cs |
dc.subject |
kreativní platforma
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán kreativní platformy
|
cs |
dc.subject |
konkurence Vinted
|
cs |
dc.subject |
fashion
|
cs |
dc.subject |
začínající designér
|
cs |
dc.subject |
The Placee
|
en |
dc.subject |
creative platform
|
en |
dc.subject |
marketing plan of creative platform
|
en |
dc.subject |
Vinted competito
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
new designers
|
en |
dc.title |
Marketingový plán kreativní platformy The Placee |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of the Creative Platform The Placee |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the whole work is to create a marketing plan for a specific company. The work is divided into a theoretical part, which includes the methodology of the work, and a practical part. The theoretical part focuses on the marketing plan and its composition. Then the methodology is explained, from which the practical part is based. In the practical part itself, a situational analysis and Porter's five forces model are conducted. This part also includes an approach to marketing strategy based on the 4P marketing mix. The individual statements are based on data obtained from questionnaire and qualitative research. The individual recommendations for the founder of The Placee platform are then presented and the whole paper is summarised in the conclusion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65804
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account