Umění v reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Umění v reklamě |
Author: |
Svobodová, Vendula
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se věnuje tématu umění v reklamě. Konkrétně oboru malířství a využití prvků díla Kompozice s červenou, modrou a žlutou autora Pieta Mondriana, představitele uměleckého směru zvaného neoplasticismus, pro reklamní účely. Práce sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. Na teoretickém základu je představen obor umění s důrazem na malířství, neoplasticismus, i představení autora originálního díla. Teorie dále vymezuje problematiku oboru reklama, na niž navazuje psychologie reklamy a její základní principy. Obě oblasti, umění a reklama, se propojují v poslední kapitole teoretické části práce, v níž je představena vzájemnost těchto dvou specifických oborů. Praktická část se věnuje hlubšímu pochopení a výzkumu v oblasti využití prvků zmiňovaného malířského díla v konkrétních reklamních sděleních, stejně jako jejich vnímaní a hodnocení recipienty. Zvolena byla kvalitativní metoda výzkumu formou individuálních rozhovorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52856
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account