Rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku |
Author: |
Mikulová, Kamila
|
Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se věnuje významu rozvoje mindfulness neboli všímavosti u dětí předškolního věku jako prevence osobní pohody. Teoretická část obsahuje popis mindfulness neboli všímavosti, popisuje historii a působení mindfulness na předškolní děti, její přínosy a aspekty. Dále popisuje osobní pohodu a její teoretické koncepty, determinanta a prediktory. Jakými způsoby můžeme mindfulness rozvíjet pomocí účinných technik a programů. A v neposlední řadě obsahuje ucelenou charakteristiku dětí předškolního věku. Cílem praktické části je vytvořit a aplikovat program pro rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku "Všímalka Kamilka" a změřit dosažených výsledků před a po absolvování programu pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na měření osobní pohody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52864
|
Date:
|
2023-01-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account