Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Cahlíková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:23Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52912
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem se zaměřením na copywriting, a to zejména v prostředí elektronických skate-shopů. V rámci teoretické části práce pojednává a základních teoretických východiscích spojených s obsahovým marketingem, copywritingem, ale také nákupním chováním či problematikou e-commerce. Součástí teoretické části je také metodika a stanovení cíle práce i výzkumné otázky. V praktické části je prováděn výzkum zaměřující se na zákazníky zmíněných typů internetových obchodů a jsou blíže zkoumány a specifikovány jejich důvody a preference pro uskutečnění nákupu, ale i názory na konkrétní e-shopové řešení. Projektová část následně čerpá poznatky z předchozích kapitol a vytváří návrh obsahové strategie pro e-shop Shotboardshop.cz |
|
dc.format |
96 s. (156 731 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
copywriting
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
copywriting
|
en |
dc.subject |
purchasing behaviour
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.title |
Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop |
|
dc.title.alternative |
Proposal of a Content Strategy Focused on Copywriting for Selected E-shop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with content marketing with a focus on copywriting, especially in the environment of electronic skate-shops. The theoretical part of the thesis deals with the basic theoretical background related to content marketing, copywriting, but also purchasing behaviour or e-commerce issues. The theoretical part also includes the methodology and the determination of the aim of the thesis as well as the research questions. In the practical part, research is conducted focusing on the customers of the mentioned types of online stores and their reasons and preferences for making a purchase, as well as their opinions on specific e-commerce solutions are examined and specified in more detail. The project part then draws on the findings from the previous chapters and creates a proposal for a content strategy for the e-shop Shotboardshop.cz |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65562
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account