Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o. |
Author: |
Šteflová, Kristýna
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OBAL PRINT, s.r.o. v závislosti na zjištěných poznatcích a uvedených analý-zách. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhů, specifikací komunikace na těch-to trzích a otázce měření efektivity komerční komunikace. Analytická část obsahuje informace o společnosti, marketingovou situační analýzu a SWOT analýzu, které pomohou formulovat různé možnosti a cesty komunikační strategie. V projektové části se budu v návaznosti na analytickou část pokoušet nastínit možné pří-stupy k marketingu firmy s cílem zlepšit ekonomické výsledky a posílit vztahy se zákazní-ky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5297
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7563
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account