dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šteflová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T11:00:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T11:00:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5297
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OBAL PRINT, s.r.o. v závislosti na zjištěných poznatcích a uvedených analý-zách. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhů, specifikací komunikace na těch-to trzích a otázce měření efektivity komerční komunikace. Analytická část obsahuje informace o společnosti, marketingovou situační analýzu a SWOT analýzu, které pomohou formulovat různé možnosti a cesty komunikační strategie. V projektové části se budu v návaznosti na analytickou část pokoušet nastínit možné pří-stupy k marketingu firmy s cílem zlepšit ekonomické výsledky a posílit vztahy se zákazní-ky. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
1859303 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of OBAL PRINT, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The point of this diploma thesis is to create suggestions to improve marketing communi-cation of OBAL PRINT, s.r.o. based on analysis and research. The theory engages in cha-racteristic of B2B markets, specification of communication on this market and measure of efficiency of marketing communication. Analytic part include the information about company, the marketing situation analysis and SWOT analysis, which can help formulate possibilities and ways of communications stra-tegy. In the project part are mentioned some approachs to the marketing of the company with the goal to improve the economy position and reinforcement of customers relations. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7563
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|