Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Hanke, Alice
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53010
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá uživatelským testováním kategorické stránky sluchátek e-shopu datart.cz. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který definuje základní pojmy a přibližuje čtenáři pohled na spotřebitele a vlivy, které jej ovlivňují a nákupní rozhodovací proces. Práce dále přibližuje problematiku e-commerce a segmentu sluchátek na českém trhu. Problematiku uzavírá představení UX a UI v e-commerce prostředí. Následující metodická část popisuje realizovaný výzkum. Hlavním cílem práce je zjistit, zda je stránka dostatečně optimalizována, aby co nejlépe vyhovovala preferencím zákazníků při výběru nových sluchátek a následně navrhnout konkrétní zlepšení, která by mohla přispět k lepšímu user experience.
dc.format 103 (140 826 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject user experience cs
dc.subject UX cs
dc.subject UI cs
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject decision making en
dc.subject e-commerce en
dc.subject user experience en
dc.subject UX en
dc.subject UI en
dc.title Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz
dc.title.alternative Optimization of the Category Page for Headphones on the e-shop Datart.cz
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with user testing of the categorical page of headphones on e-shop datart.cz. An important part of the thesis is the theoretical part, which defines the basic concepts and introduces the reader to the view of the consumer and the influences that affect him/her and the purchase decision-making process. The thesis also introduces the issue of e-commerce and the segment of headphones on the Czech market. The thesis concludes with an introduction to UX and AI in the e-commerce environment. The following methodological part describes the research conducted. The main objective of the work is to find out whether the website is sufficiently optimized to best suit customer preferences when choosing new headphones, and then to suggest specific improvements that could contribute to a better user experience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65566
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
hanke_2023_dp.pdf 4.160Mb PDF View/Open None
hanke_2023_op.doc 130Kb Unknown View/Open None
hanke_2023_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account