Branding nové značky golfového oblečení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Branding nové značky golfového oblečení |
Author: |
Hujo, Marek
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato práce se zaměřuje na branding nové značky golfového oblečení a zjišťuje preference amatérských golfistů v České republice při výběru oblečení. Práce obsahuje teoretickou část, praktickou část a projektovou část. V teoretické části jsou popsány pojmy značka, hodnota značky, budování značky a prezentována metodologie práce. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a dotazování respondentů na téma golfového oblečení v kvantitativním i kvalitativním šetření. Výsledky byly v rámci projektové části využity k návrhu brandingové strategie pro novou značku golfového oblečení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53012
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account