Branding nové značky golfového oblečení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Hujo, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53012
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na branding nové značky golfového oblečení a zjišťuje preference amatérských golfistů v České republice při výběru oblečení. Práce obsahuje teoretickou část, praktickou část a projektovou část. V teoretické části jsou popsány pojmy značka, hodnota značky, budování značky a prezentována metodologie práce. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a dotazování respondentů na téma golfového oblečení v kvantitativním i kvalitativním šetření. Výsledky byly v rámci projektové části využity k návrhu brandingové strategie pro novou značku golfového oblečení. |
|
dc.format |
110 s. (166 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Branding
|
cs |
dc.subject |
golfové oblečení
|
cs |
dc.subject |
golfová značka
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brandy
|
cs |
dc.subject |
strategie brandingu
|
cs |
dc.subject |
značka golfového oblečení
|
cs |
dc.subject |
Branding
|
en |
dc.subject |
golf apparel
|
en |
dc.subject |
golf brand
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brandy
|
en |
dc.subject |
branding strategies
|
en |
dc.subject |
golf apparel brand
|
en |
dc.title |
Branding nové značky golfového oblečení |
|
dc.title.alternative |
Branding of a New Golf Apparel Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the branding of a new golf apparel brand and investigates the preferences of amateur golfers in the Czech Republic when selecting apparel. The thesis includes a theoretical part, a practical part and a project part. The theoretical part describes the concepts of brand, brand value, brand building and presents the methodology of the thesis. The practical part includes the analysis of secondary data and interviewing respondents on the topic of golf clothing in a quantitative and qualitative survey. The results were used in the project part to design a branding strategy for a new golf clothing brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65568
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account