Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu

Show full item record

No preview available
Title: Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Author: Kašpar, Albert
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá zákaznickou zkušeností a jejím vlivem v prostředí českého trhu. Teoretický základ práce se věnuje marketingové komunikaci, zákaznické zkušenosti a rozebírá také oblast nákupního chování spotřebitelů i segmentace cílových skupin. Praktická část za využití kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu analyzuje vliv zákaznické zkušenosti v segmentu elektromobility a zodpovídá na předem stanovené výzkumné otázky. Projektová část obsahuje návrh kreativního zpracování a komunikační strategie značky Volkswagen ID. s ohledem na výsledky výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53015
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kašpar_2023_dp.pdf 2.387Mb PDF View/Open None
kašpar_2023_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
kašpar_2023_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account