Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kašpar, Albert
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53015
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zákaznickou zkušeností a jejím vlivem v prostředí českého trhu. Teoretický základ práce se věnuje marketingové komunikaci, zákaznické zkušenosti a rozebírá také oblast nákupního chování spotřebitelů i segmentace cílových skupin. Praktická část za využití kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu analyzuje vliv zákaznické zkušenosti v segmentu elektromobility a zodpovídá na předem stanovené výzkumné otázky. Projektová část obsahuje návrh kreativního zpracování a komunikační strategie značky Volkswagen ID. s ohledem na výsledky výzkumu. |
|
dc.format |
105 s. (146 619 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
segmentace cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
zákaznická zkušenost
|
cs |
dc.subject |
automobilový průmysl
|
cs |
dc.subject |
elektromobilita
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
target group segmentation
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
customer experience
|
en |
dc.subject |
automotive industry
|
en |
dc.subject |
electromobility
|
en |
dc.title |
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu |
|
dc.title.alternative |
Customer Experience in the Electromobility Segment in the Environment of the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with customer experience and its impact on the Czech market. The theoretical foundation of the work focuses on marketing communication, customer experience, and analyses the area of consumer purchasing behaviour and target group segmentation. The practical part, using qualitative and quantitative research methods, analyses the impact of customer experience in the electric vehicle segment and answers predetermined research questions. The project section includes a proposal for creative processing and communication strategy for the Volkswagen ID. brand, considering the results of the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65572
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account