Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu |
Author: |
Montag, Monika
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Tato práce se zaměřuje na téma emoční manipulace skrze apel na lítost. V teoretické části je popsána manipulace, její formy a pozice na spektru přesvědčování. Dále jsou rozebrány emoce a jejich využití v marketingu. V praktické části byl proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum formou dotazníku a rozhovorů. Cílem bylo zjistit názory lidí na reklamy, které využívají apel na lítost / soucit. Poslední část práce se zaměřuje na konkrétní charitativní organizaci - Mary's Meals. Na základě potřeb této organizace bude navržena reklamní kampaň. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53019
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account