Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování

Show full item record

No preview available
Title: Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování
Author: Pospíšilová, Helena
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá tématem přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem upravit prodejnu knihkupectví a které doprovodné aktivity by mělo knihkupectví nabízet, aby byl pro zákazníka nákup vtéto prodejně co největším zážitkem. Teoretická část práce se zabývá pojmy marketing v místě prodeje, zákaznický zážitek, senzorický marketing a obsahuje také popis knižního trhu ČR. V teoretické části je uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel práce, metodu šetření, výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům provedených výzkumů a na jejich základě je vystavěn diplomový projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53023
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2023_dp.pdf 6.193Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2023_op.doc 179.5Kb Unknown View/Open None
pospíšilová_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account