Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Pospíšilová, Helena
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53023
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem upravit prodejnu knihkupectví a které doprovodné aktivity by mělo knihkupectví nabízet, aby byl pro zákazníka nákup vtéto prodejně co největším zážitkem. Teoretická část práce se zabývá pojmy marketing v místě prodeje, zákaznický zážitek, senzorický marketing a obsahuje také popis knižního trhu ČR. V teoretické části je uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel práce, metodu šetření, výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům provedených výzkumů a na jejich základě je vystavěn diplomový projekt.
dc.format 98 s. (169 568 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject knihkupectví cs
dc.subject nákup cs
dc.subject prodejna cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject zákaznický zážitek cs
dc.subject bookshop en
dc.subject customer en
dc.subject customer experience en
dc.subject purchase en
dc.subject shop en
dc.title Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování
dc.title.alternative Making Adjustments of Bookstore for Better Shopping Experience
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the theme of adapting the bookshop for a better shopping experience. The aim of the thesis is to find out how to modify the bookshop and which accompanying activities the bookshop should offer to make the customer's experience in this shop as great as possible. The theoretical part of the work deals with the concepts of marketing at the point of sale, customer experience, sensory marketing and also includes a description of the book market of the Czech Republic. The methodology of the work presented in the theoretical part includes the aim and purpose of the work, the method of investigation, research questions, and a general profile of respondents. The practical part is devoted to the results of the research carried out and a thesis project is built on the basis of them.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65590
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2023_dp.pdf 6.193Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2023_op.doc 179.5Kb Unknown View/Open None
pospíšilová_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account