Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53023
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem upravit prodejnu knihkupectví a které doprovodné aktivity by mělo knihkupectví nabízet, aby byl pro zákazníka nákup vtéto prodejně co největším zážitkem. Teoretická část práce se zabývá pojmy marketing v místě prodeje, zákaznický zážitek, senzorický marketing a obsahuje také popis knižního trhu ČR. V teoretické části je uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel práce, metodu šetření, výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům provedených výzkumů a na jejich základě je vystavěn diplomový projekt. |
|
dc.format |
98 s. (169 568 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
knihkupectví
|
cs |
dc.subject |
nákup
|
cs |
dc.subject |
prodejna
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
zákaznický zážitek
|
cs |
dc.subject |
bookshop
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer experience
|
en |
dc.subject |
purchase
|
en |
dc.subject |
shop
|
en |
dc.title |
Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování |
|
dc.title.alternative |
Making Adjustments of Bookstore for Better Shopping Experience |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the theme of adapting the bookshop for a better shopping experience. The aim of the thesis is to find out how to modify the bookshop and which accompanying activities the bookshop should offer to make the customer's experience in this shop as great as possible. The theoretical part of the work deals with the concepts of marketing at the point of sale, customer experience, sensory marketing and also includes a description of the book market of the Czech Republic. The methodology of the work presented in the theoretical part includes the aim and purpose of the work, the method of investigation, research questions, and a general profile of respondents. The practical part is devoted to the results of the research carried out and a thesis project is built on the basis of them. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65590
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account