Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Jurmanová, Pavlína
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53038
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vlivem internetu na nákupní chování generace alfa. Hlavním cílem práce je zjistit, jak se děti v online prostředí chovají, kdo a co je ovlivňuje. Diplomová práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je představena online marketingová komunikace, její výhody, nevýhody a nástroje. Dále je vysvětlen pojem nákupní chování a psychologicko-sociální vývoj dětí se zaměřením na charakteristiku generace alfa. V praktické části jsou v rámci kvalitativního šetření vyhodnoceny polostrukturované rozhovory formou focus group u vytyčené cílové skupiny, které jsou následně doplněny o dotazníkové šetření. V projektové části je na základě vyhodnocení výzkumů navržena jako projekt webová microsita, která obsahuje návrhy a doporučení pro vzdělávací instituce a rodiče, a také manuál pro marketingové pracovníky a reklamní agentury.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online marketingová komunikace cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject psychologicko-sociální vývoj dětí cs
dc.subject generace alfa cs
dc.subject Online marketing communications en
dc.subject Purchasing behaviour en
dc.subject Psychosocial development of children en
dc.subject The Alpha generation en
dc.title Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
dc.title.alternative The Influence of the Online Environment on the Purchasing Behavior of the Alpha Generation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the influence of the Internet on the purchasing behaviour of the alpha generation. The main aim of the thesis is to find out how children behave in the online environment, who and what influences them. The thesis is divided into three parts. The theoretical part introduces online marketing communication, its advantages, disadvantages and tools. Furthermore, the concept of shopping behaviour and psycho-social development of children is explained with a focus on the characteristics of the alpha generation. In the practical part, semi-structured interviews in the form of focus groups with a defined target group are evaluated in a qualitative investigation, which is then supplemented by a questionnaire survey. In the project part, based on the evaluation of the research, a web microsite is proposed as a project, which contains suggestions and recommendations for educational institutions and parents, as well as a manual for marketers and advertising agencies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65625
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
jurmanová_2023_dp.zip 60.71Mb application/zip View/Open None
jurmanová_2023_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
jurmanová_2023_vp.pdf 199.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account