dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Jurmanová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53038
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vlivem internetu na nákupní chování generace alfa. Hlavním cílem práce je zjistit, jak se děti v online prostředí chovají, kdo a co je ovlivňuje. Diplomová práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je představena online marketingová komunikace, její výhody, nevýhody a nástroje. Dále je vysvětlen pojem nákupní chování a psychologicko-sociální vývoj dětí se zaměřením na charakteristiku generace alfa. V praktické části jsou v rámci kvalitativního šetření vyhodnoceny polostrukturované rozhovory formou focus group u vytyčené cílové skupiny, které jsou následně doplněny o dotazníkové šetření. V projektové části je na základě vyhodnocení výzkumů navržena jako projekt webová microsita, která obsahuje návrhy a doporučení pro vzdělávací instituce a rodiče, a také manuál pro marketingové pracovníky a reklamní agentury. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
psychologicko-sociální vývoj dětí
|
cs |
dc.subject |
generace alfa
|
cs |
dc.subject |
Online marketing communications
|
en |
dc.subject |
Purchasing behaviour
|
en |
dc.subject |
Psychosocial development of children
|
en |
dc.subject |
The Alpha generation
|
en |
dc.title |
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa |
|
dc.title.alternative |
The Influence of the Online Environment on the Purchasing Behavior of the Alpha Generation |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the influence of the Internet on the purchasing behaviour of the alpha generation. The main aim of the thesis is to find out how children behave in the online environment, who and what influences them. The thesis is divided into three parts. The theoretical part introduces online marketing communication, its advantages, disadvantages and tools. Furthermore, the concept of shopping behaviour and psycho-social development of children is explained with a focus on the characteristics of the alpha generation. In the practical part, semi-structured interviews in the form of focus groups with a defined target group are evaluated in a qualitative investigation, which is then supplemented by a questionnaire survey. In the project part, based on the evaluation of the research, a web microsite is proposed as a project, which contains suggestions and recommendations for educational institutions and parents, as well as a manual for marketers and advertising agencies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65625
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|