Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jakubová, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53100
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou na průmyslových trzích. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z odborné literatury o spokojenosti a věrnosti zákazníků, budování vztahů se zákazníky a specificích této oblasti v B2B. Praktická část se věnuje charakteristice a analýze komunikačních nástrojů, které využívá česká technologická firma při komunikaci se svými zákazníky. Kvantitativním dotazováním byla zjišťována spokojenost zákazníků této firmy. V praktické části jsou také analyzována sekundární data sledující faktory zákaznické spokojenosti a loajality v B2B. Na základě těchto zjištění jsou v projektové části navrženy úpravy komunikační strategie zaměřené na posilování věrnosti zákazníků.
dc.format 96 s. (143 365 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject zákaznická loajalita cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject B2B cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer relationships en
dc.subject B2B en
dc.title Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
dc.title.alternative Communication Strategy for Increasing Customer Loyalty in the B2B Sector
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Džupina, Milan
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis examines customer loyalty in industrial markets. The theoretical part covers fundamental concepts from the literature on customer satisfaction and loyalty, building customer relationships, and specifics of this area in B2B. The practical part focuses on characterisation and analysis of communication tools used by Czech technology company when communicating with its customers. A quantitative survey was conducted to determine customer satisfaction of this company. Additionally, the practical section analyses secondary data that tracks the factors of customer satisfaction and loyalty in B2B. Based on these findings, modifications to the communication strategy aimed at strengthening the customer loyalty are proposed in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65866
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
jakubová_2023_dp.pdf 1.846Mb PDF View/Open None
jakubová_2023_op.doc 233Kb Unknown View/Open None
jakubová_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account