Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě |
Author: |
Hubáčková, Alena
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti kategorie koření a kořenících směsí v maloobchodě, konkrétně na tradičním trhu. Teoretická část se věnuje vymezení a definování souvisejících pojmů retail marketingu a analýzy konkurence. Navazující praktická část je zaměřena na výzkum a hodnocení dat pomocí metody pozorování a polostrukturovaných rozhovorů. Pro komplexní pohled na konkurenceschopnost kategorie koření je součástí výzkumu i implementace Porterovy analýzy pěti sil. O poznatky získané z výzkumu se opírá projektová část práce, která obsahuje konkrétní návrhy projektů, které mají za cíl zdokonalení marketingové komunikace značky Vitana v kategorii koření a kořenících směsí. Projektová část je doplněna o nákladovost, časový harmonogram a nastínění rizik projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53103
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account