Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě

Show full item record

No preview available
Title: Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Author: Hubáčková, Alena
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti kategorie koření a kořenících směsí v maloobchodě, konkrétně na tradičním trhu. Teoretická část se věnuje vymezení a definování souvisejících pojmů retail marketingu a analýzy konkurence. Navazující praktická část je zaměřena na výzkum a hodnocení dat pomocí metody pozorování a polostrukturovaných rozhovorů. Pro komplexní pohled na konkurenceschopnost kategorie koření je součástí výzkumu i implementace Porterovy analýzy pěti sil. O poznatky získané z výzkumu se opírá projektová část práce, která obsahuje konkrétní návrhy projektů, které mají za cíl zdokonalení marketingové komunikace značky Vitana v kategorii koření a kořenících směsí. Projektová část je doplněna o nákladovost, časový harmonogram a nastínění rizik projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53103
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hubáčková_2023_dp.pdf 2.999Mb PDF View/Open None
hubáčková_2023_op.pdf 168.6Kb PDF View/Open None
hubáčková_2023_vp.doc 146Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account