Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
Author: Kupská, Jana
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce zkoumá problematiku spotřebitelského chování seniorů v oblasti kulturních institucí, konkrétně bylo zvoleno Městské divadlo Zlín. Cílem práce je zjistit, zda cílová skupina seniorů percipuje marketingovou komunikaci uvedeného divadla jako dostatečnou a zda se finanční situace seniorů odráží na návštěvnosti divadla. Teoretická část vysvětluje pojmy jako spotřebitelské chování, segmentaci trhu, kulturu a charakterizuje cílovou skupinu seniorů. Praktická část analyzuje provedené výzkumné metody a odpovídá na výzkumné otázky. V poslední projektové části je představen návrh projektu pro cílovou skupinu seniorů v rámci Městského divadla Zlín, který vychází z výsledků kvantitativního výzkumu. Výsledky práce mohou být využity pro zlepšení marketingové komunikace divadla a pro vytvoření projektů podporujících návštěvnost divadel u seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53110
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kupská_2023_dp.pdf 3.581Mb PDF View/Open None
kupská_2023_op.doc 262.5Kb Unknown View/Open None
kupská_2023_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account