Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kupská, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53110
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá problematiku spotřebitelského chování seniorů v oblasti kulturních institucí, konkrétně bylo zvoleno Městské divadlo Zlín. Cílem práce je zjistit, zda cílová skupina seniorů percipuje marketingovou komunikaci uvedeného divadla jako dostatečnou a zda se finanční situace seniorů odráží na návštěvnosti divadla. Teoretická část vysvětluje pojmy jako spotřebitelské chování, segmentaci trhu, kulturu a charakterizuje cílovou skupinu seniorů. Praktická část analyzuje provedené výzkumné metody a odpovídá na výzkumné otázky. V poslední projektové části je představen návrh projektu pro cílovou skupinu seniorů v rámci Městského divadla Zlín, který vychází z výsledků kvantitativního výzkumu. Výsledky práce mohou být využity pro zlepšení marketingové komunikace divadla a pro vytvoření projektů podporujících návštěvnost divadel u seniorů.
dc.format 97 s. (141 862 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spotřebitelské chování cs
dc.subject kultura cs
dc.subject kulturní instituce cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject senior cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject culture en
dc.subject cultural institutions en
dc.subject market segmentation en
dc.subject marketing communication en
dc.subject senior en
dc.title Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
dc.title.alternative Consumer Behavior of Seniors in the Market of Cultural Institutions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis examines the issue of consumer behavior of seniors in the field of cultural insti-tutions, specifically focusing on the City Theater Zlín. The aim of the thesis is to find out whether the target group of seniors perceives the marketing communication of the theater as sufficient and whether the financial situation of seniors is reflected in the theater's atten-dance. The theoretical part explains terms such as consumer behavior, market segmentation, culture, and characterizes the target group of seniors. The practical part analyzes the research methods used and answers the research questions. In the last project part, a project proposal for the target group of seniors within the City Theater Zlín is presented, based on the results of quantitative research. The results of the work can be used to improve the the-ater's marketing communication and to create projects that support theater visits by seniors.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65521
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
kupská_2023_dp.pdf 3.581Mb PDF View/Open None
kupská_2023_op.doc 262.5Kb Unknown View/Open None
kupská_2023_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account