Vliv společenské odpovědnosti firem ve šperkařském průmyslu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv společenské odpovědnosti firem ve šperkařském průmyslu |
Author: |
Šťastná, Markéta
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem (CSR) v oblasti šperkařství a tím, jak může CSR spolu s dalšími faktory ovlivnit hodnotu značky a smýšlení spotřebitelů. V teoretické části je nejprve definován pojem CSR, vysvětleny základní pilíře a význam tohoto konceptu, poté následuje vhled do problematiky šperkařského průmyslu. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získána data, jež vedou k bližšímu pochopení vnímání aktivit CSR ve šperkařském průmyslu a následnému zodpovězení výzkumných otázek. Na základě těchto dat je následně v projektové části navrhnut komunikační model pro vybrané české klenotnictví. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53117
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account