Vliv společenské odpovědnosti firem ve šperkařském průmyslu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šťastná, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53117
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem (CSR) v oblasti šperkařství a tím, jak může CSR spolu s dalšími faktory ovlivnit hodnotu značky a smýšlení spotřebitelů. V teoretické části je nejprve definován pojem CSR, vysvětleny základní pilíře a význam tohoto konceptu, poté následuje vhled do problematiky šperkařského průmyslu. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získána data, jež vedou k bližšímu pochopení vnímání aktivit CSR ve šperkařském průmyslu a následnému zodpovězení výzkumných otázek. Na základě těchto dat je následně v projektové části navrhnut komunikační model pro vybrané české klenotnictví. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
odpovědné podnikání
|
cs |
dc.subject |
šperkařský průmysl
|
cs |
dc.subject |
vnímání spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
social responsibility
|
en |
dc.subject |
responsible business
|
en |
dc.subject |
jewellery industry
|
en |
dc.subject |
consumer perception
|
en |
dc.title |
Vliv společenské odpovědnosti firem ve šperkařském průmyslu |
|
dc.title.alternative |
The Impact of Corporate Social Responsibility in the Jewellery Industry |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of Corporate Social Responsibility (CSR) in the jewellery industry and how CSR, along with other factors, can influence brand equity and consumer sentiment. The theoretical part first defines the concept of CSR, explains the basic pillars and importance of the concept, followed by an insight into the jewellery industry. In the practical part, qualitative and quantitative research is used to obtain data that lead to a closer understanding of the perception of CSR activities in the jewellery industry and subsequently answer the research questions. Based on this data, a communication model for a selected Czech jewellery industry is subsequently proposed in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65530
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account