Reflektivní techniky v práci začínajících učitelů mateřských škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reflektivní techniky v práci začínajících učitelů mateřských škol |
Author: |
Frydrychová, Kateřina
|
Advisor: |
Pacholík, Viktor
|
Abstract:
|
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá reflektivními technikami v práci začínajících učitelů mateřských škol. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s problematikou, jako jsou sebereflexe, reflektivní techniky a začínající učitel. V rámci výzkumu bylo uskutečněno dotazníkové šetření, do kterého byli zapojeni začínající učitelé mateřských škol. Cílem práce je popsat, jak začínající učitelé mateřských škol používají reflektivní techniky. V rámci dotazníkového šetření respondenti hodnotili přínosy reflexe práce učitele a její důležitost pro zlepšení vzdělávání v mateřských školách. Většina začínajících učitelů (80 %) provádí reflexi své práce pravidelně - každý týden, někteří i několikrát týdně, jelikož v ní vidí přínosy do další praxe. Nejčastěji používanou reflektivní technikou začínajícími učiteli je zpětná vazba ze strany dětí, nejméně častou pak hospitace ze strany vedení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53129
|
Date:
|
2022-11-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account