dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Jestřabíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T11:08:41Z |
|
dc.date.available |
2013-05-05T23:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5318
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek. Komunikační plán je podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
105 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2199594 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013 |
|
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
komunikační cíle
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza a časová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
goals of communication
|
en |
dc.subject |
risk analyses
|
en |
dc.subject |
cost analyses and time analyses
|
en |
dc.title |
Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication plan of the baby food Hamánek the company Hamé |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Herec, Marek |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis focuses on creation of marketing communication plan of the baby food Hamánek. The work is devided into three parts - theoretical, analytic and project. In theoretical part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside enviroment of the company. Next there is processed questionary and evaluated the current position of marketing communication. On the basis of obtained information I elaborated marketing communication plan of baby food Hamánek. And the end, there were made risk, cost and time analyses of this project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8213
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|