Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání

Show full item record

No preview available
Title: Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Author: Vráblíková, Pavlína
Advisor: Tallová, Barbora
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání. Cílem je zjistit, jaký názor mají učitelé mateřských škol na distanční vzdělávání dětí, u nichž je předškolní vzdělávání povinné. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní části se zabývám vymezením teoretických východisek týkajících se předškolního vzdělávání, důvody pro zavedení povinného předškolního vzdělávání a s tím souvisejícími teoretickými východisky posuzování připravenosti dítěte k povinnému školnímu vzdělávání. Další kapitolu směřuji k tématu distančního vzdělávání, vzpomínám jeho výhody, úskalí a formy realizace distančního vzdělávání v mateřských školách. V poslední kapitole se věnuji požadavkům na učitele mateřských škol v kontextu distančního vzdělávání, v němž je značná pozornost věnována také spolupráci učitele s rodiči během distančního vzdělávání. Praktická část je rozdělena na tři části. V první se věnuji metodologii samotného výzkumu na základě dotazníkového šetření. Ve druhé vyhodnocuji pomocí grafů získaná data z dotazníku. V poslední části uvádím závěrečné shrnutí mých výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53270
Date: 2022-11-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vráblíková_2023_dp.pdf 1.822Mb PDF View/Open None
vráblíková_2023_op.docx 26.03Kb Unknown View/Open None
vráblíková_2023_vp.docx 26.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account