dc.contributor.advisor |
Tallová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Vráblíková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:41Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:41Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53270
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání. Cílem je zjistit, jaký názor mají učitelé mateřských škol na distanční vzdělávání dětí, u nichž je předškolní vzdělávání povinné. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní části se zabývám vymezením teoretických východisek týkajících se předškolního vzdělávání, důvody pro zavedení povinného předškolního vzdělávání a s tím souvisejícími teoretickými východisky posuzování připravenosti dítěte k povinnému školnímu vzdělávání. Další kapitolu směřuji k tématu distančního vzdělávání, vzpomínám jeho výhody, úskalí a formy realizace distančního vzdělávání v mateřských školách. V poslední kapitole se věnuji požadavkům na učitele mateřských škol v kontextu distančního vzdělávání, v němž je značná pozornost věnována také spolupráci učitele s rodiči během distančního vzdělávání. Praktická část je rozdělena na tři části. V první se věnuji metodologii samotného výzkumu na základě dotazníkového šetření. Ve druhé vyhodnocuji pomocí grafů získaná data z dotazníku. V poslední části uvádím závěrečné shrnutí mých výsledků. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání v pandemii covid-19
|
cs |
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
povinné předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
education in the covid-19 pandemic
|
en |
dc.subject |
distance education
|
en |
dc.subject |
compulsory preschool education
|
en |
dc.subject |
kindergarten teacher
|
en |
dc.title |
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Kindergarten Teachers´ Views on Distance Education in Compulsory Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plisková, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the opinions of kindergarten teachers on distance education within compulsory preschool education. The aim is to find out what kind of opinion kindergarten teachers have about distance education for children for whom pre-school education is compulsory. Thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the introductory part, I deal with the definition of theoretical starting points related to preschool education, the reasons for the introduction of compulsory preschool education and the related theoretical starting points for assessing a child's readiness for compulsory school education. The next chapter focuses on the topic of distance education, where I mention its advantages, pitfalls and methods of implementing distance education in kindergartens. In the last chapter, I deal with the requirements for kindergarten teachers in the context of distance education, where considerable attention is also paid to the teacher's cooperation with parents during distance education. The practical part is divided into three parts. In the first part, I deal with the methodology of the research itself, based on a questionnaire survey. In the second, I evaluate the data obtained from the questionnaire using graphs. In the last part, I present a final summary of my results. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63365
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|