CRM v B2C

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM v B2C

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Lisý, Adolf
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:16:29Z
dc.date.available 2013-05-13T23:00:38Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5339
dc.description.abstract Cílem této práce je zhodnotit vhodnost CRM jako manažerského přístupu pro řízení a budování vztahů se zákazníky a to na základě studia odborné literatury a případových studií implementacích CRM v ČR a zahraničí. Současně má marketingový výzkum zhodnotit vnímání vztahů mezi zákazníky a českými mobilními operátory a určit tak samotný dopad používání CRM na zákaznické vztahy v praxi. Z analýzy dat o zákaznických vztazích potom chci doporučit zlepšení a zásady pro efektivnější a zákaznicky orientovanou komunikaci. cs
dc.format 67 s., 25 s. textových příloh cs
dc.format.extent 1161190 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
dc.subject značka cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject řízení zákaznických vtahů cs
dc.subject hodnota životního cyklu cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject Brand en
dc.subject Customer en
dc.subject Target Group en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject Life Time Value en
dc.subject Research en
dc.subject Loyalty en
dc.title CRM v B2C cs
dc.title.alternative Customer Relationship Marketing in Business to Customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated Purpose of this work is to evaluace suitability of CRM as a manager's approach for the leading and building up the customer relantionship namely on grounds of proffesional literature study plus CRM case studies that have been implemented in CR as well as abroad. At the same time the marketing research should sum up the perception of relations between customers and czech mobile operators to define the very fall of using CRM for customer relations in practise. From the analysis of the customer relationship data I would like to recommend an improvement and principles for more effective and client orientented communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7508
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lisý_2008_bp.pdf 1.107Mb PDF View/Open
lisý_2008_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
lisý_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account