dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Vaculová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53410
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost a povědomí o Vodném hradu Hronsek prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Teoretická část zahrnuje literární rešerši zabývající se problematikou, která souvisí se zaměřením práce. V rámci řešení byla použita analýza marketingového mixu, geografická analýza, SWOT analýza, Porterova analýza a řízený rozhovor. V práci bylo navrženo řešení spočívající v tvorbě flexibilního balíčku zaměřeného na firemní události, který bude zahrnut do stálé nabídky služeb Vodného hradu. Řešení obsahuje návrh propagačních aktivit, které vedou ke zvýšení povědomí o objektu. Volba balíčku cíleného na firemní události vyplynula z řízeného rozhovoru a analýzy současného marketingového mixu, přičemž ostatní analytické metody podpořily vhodnost jeho zavedení. Hlavním výsledkem této práce je formulace balíčku zahrnující nabídku služeb pro firemní eventy, o které byl dříve cílovou skupinou projeven zájem. |
|
dc.format |
110 s. (190 847 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
kongresový cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
flexibilní balíček
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
historický objekt
|
cs |
dc.subject |
services marketing mix
|
en |
dc.subject |
congress tourism
|
en |
dc.subject |
flexible package
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
historical object
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu |
|
dc.title.alternative |
The Project of Increasing Competitiveness of the Vodný hrad s.r.o. by Using Marketing Mix Tools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozubíková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to increase the awareness and competitiveness of the Vodny hrad Hronsek through marketing mix tools. The theoretical part includes a literature search addressing issues related to the focus of this thesis. Within the framework of the solution, marketing mix analysis, geographical analysis, SWOT analysis, Porter analysis, and guided interview were used. The solution proposed in the thesis consisted of the creation of a flexible package focused on business events, which will be included in the permanent service offer of the Vodny hrad. The solution includes the proposal of promotional activities that lead to increased awareness of the complex. The choice of the corporate events package was based on a guided interview and an analysis of the current marketing mix, while other analytical methods supported the suitability of its implementation. The main outcome of this thesis is the formulation of a service offer for business events that have previously been of interest to the target audience. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship in Tourism Services |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
63841
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|